Na fotkách mi to nesluší
Přinejmenším já to tak vnímám. Jenže k podnikání potřebuju, aby mě bylo vidět. Co s tím můžu udělat? Jaké jsou možnosti? Dá se to řešit nebo nějak obejít? Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Fotografie pro webové stránky home stagerky
Jak vaše práce a vy samotní během ní vypadáte? Prozraďte to fotkou. Je to ideální způsob jak si vybudovat důvěru a zaujmout. Home stagerka Pavla sebrala odvahu a přišla na focení právě s požadavkem: „Ať je jasné co dělám a jak prostor po mé práci vypadá, ať vidí jaký výsledek můžou očekávat.“ Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Brandové fotky podnikatelky, jako fotopříběh
Podnikatelské příběhy mohou být občas složité na to, aby se daly ukázat v jedné fotce. Tohle je přesně ten případ. Fotili jsme s vizí skládaného výsledku, aby bylo možné příběh “přečíst” rovnou z fotek. Přejít na článek: klikněte na obrázek nebo nadpis článku.
Kdo mi nafotí pro webové stránky fotky, na kterých budu vidět?
Brand a osobní značka? To nemám.
Takže portrétní fotograf bude to správné řešení?
V článku popisuju rozdíl podrobněji a brandové focení tak pro vás snad přestane být cizí slovo. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Světlo může atmosféru místnosti úplně změnit
Místo, kde focení proběhne, se odvíjí od výsledné představy fotek. Prostor a to jak vypadá je potřeba vybrat. Co ale vybírat nemusíte a dá se ovládat je světlo. A světlo toho dokáže hodně třeba tu místnost i úplně proměnit. Dřív než to své místo začnete, hledat mrkněte na článek a fotky v něm, ať máte větší představu, jak co světlo dokáže a můžete jeho vliv při hledání lokace zohlednit. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Brandové fotky pro překladatelku, tlumočnici, lektorku
Zlaté stránky dávno přestaly stačit, on-line svět je dnes to první místo, kam chodíme hledat. A tak se do něj stěhují i dlouho zavedené profese. I když jsou vlastně protipólem nově vznikajících, před focením řeší podobné věci. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Kde fotit a proč zrovna tam?
Kde by měli vzniknout fotky pro moje podnikání abych je mohla uveřejnit na svých internetových stránkách? Tohle je jedna z prvních věcí, kterou často s klienty řeším. Kdyby existovala univerzální odpověď, neexistoval by tento článek. Jak se dostaneme od otázky do skutečného prostoru? Dozvíte se v článku. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Jak do očí dostat jiskřičku světla
Vnímáte kam se lidem, s kterými se setkáváte, díváte? Nejčastěji jsou to oči. A protože na sociálních sítích místo osobního setkání musí stačit fotky nebo video jsou to právě oči na které byste se měli soustředit. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Profilovka na sítě
Obrázek, který vás provází na sítích, ať už avatar na vašem mailu nebo profilovka na sociálních sítích, si zaslouží pozornost. Proč? Je to v mnoha případech to první, z čeho si klienti na vás tvoří vlastní názor. Znám pořekadlo o prvním dojmu: První dojem napodruhé neuděláš. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Budování vztahu s klientem pomocí podvědomí
Naše vnímání zasahuje docela hodně do toho, jak se cítíme při pohledu na jiného člověka na fotografii. Zajímavé postřehy se dají najít v psychologii i příručkách o neverbální komunikaci. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Focení přednášky, Lucie Machutová
Když vás pozvou, abyste přednášeli, znamená to, že je vaše téma a způsob jakým ho dáváte světu opravdu zajímavý. Na každý pád je to příležitost podtrhnout svoji profesní stopu a použít k tomu fotky. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Jaké fotky pro on-line podnikání v začátku potřebujete
Začátek podnikání může být krušný. Překonáváme svoje hranice na všech stranách. Profi fotky můžou usnadnit a otevřít dveře k snadnější prezentaci vlastního obličeje on-line. Co k startu stačí a o co později rozšířit? Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Nejčastější obavy před brandovým focením
Brandové focení obyčejně znamená, že fotky pořizujete pro neznámé lidi, které chcete oslovit. To může být docela zastrašující pocit. Když se k tomu postavíte z pohledu ideálního klienta můžete přes tuhle bariéru přejít úplně lehce. Z neznámého se najednou stane známý, a je po obavě. Pojďme se podívat na dalších pár strašáků. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Seznam fotek, které určitě budete potřebovat
Už pro samou představu o ceně brandového focení, je dobré vědět kolik fotek by mělo vzniknout. Pomůže vám to i u focení. Když víte co přesně potřebujete a kam, budou fotky odpovídat zamýšleným potřebám a na nic nezapomete. Jak takový seznam vznikne? Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Když jste to nejdůležitější vy sami
Jsi kouč, průvodkyně, … zkrátka někdo s profesí, kterou nejde zobrazit protože se pojí s emocemi, psychikou, naladěním, ..?
Pak to co prodává je především tvoje osobnost a tu by fotky měli vypíchnout. Jak by to mohlo vypadat?
Něco málo na ukázku najdeš v blogu.
Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.