Ukázka výsledných fotografií z firemní akcí plné přednášek ve větším prostoru
Když chcete nalákat účastníky i řečníky na své akce je skvělé když jim už předem můžete ukázat jakou atmosféru umíte vytvořit. Proto se vyplatí mít fotografie z předchozí akce. Tyhle vznikly v pražském hotelu. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Začátek podnikání 2.0
Nové webové stránky můžou značit posun v podnikání, a nebo úplnou změnu směru. Třeba proto, že to původní už jste přerostly. V článku přibližuji, jak spolupráce probíhala, i co vzniklo. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Jaké fotky pomůžou zvýšit návštěvnost webu?
Přirozenou návštěvnost webu (tedy bez placené reklamy), můžete zvýšit i pomocí obrázků. Dnes už to není jen otázka textů ale i umělé inteligence.
Čím výš jsou vaše fotky v Google obrázcích, tím lepší pozici má i váš web ve vyhledávači. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
I firma může slavit
Oslavy firemních milníků nejsou jen příležitostí k setkání zaměstnanců, klientů a obchodních partnerů. Během události můžou vyniknout fotografie které lze použít jak ve firemním marketingu tak pro budování firemní identity. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Výsledné fotografie z přednášky
Fotografie z vašich přednášek jsou víc než jen záznam z akce. Jsou cenné pro vaši propagaci. Ukazují, jak zvládáte komunikovat s publikem. Ať už jde o grimasy, řeč těla nebo dynamiku celé akce. Mohou vám pomoct získat nové příležitosti (pro přednášení i pro vaše finance). Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Fotografie z přednášek-nástroj pro propagaci i budování reputace
Fotografie z přednášek nejsou jen vzpomínkou na akci. Skvěle se uplatní jako efektivním nástrojem v propagaci i budování reputace. Organizátorům pomáhají s marketingem budoucích událostí. Přednášejícím poskytují materiál, který jim umožňuje oslovit své publikum a etablovat se jako odborník ve svém oboru. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Focení pro propagaci cinderu drobného výrobce
Když mě oslovili, abych nafotila propagační fotografie cideru, měla jsem ze začátku pocit, že jde o produktovou fotografii. Detailnější diskuze ale ukázala že jde o víc – produkt v akci.
Jak se to povedlo? Přejděte na článek, kde je více fotografií. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Jak dosáhnout sebejistého vzhled na fotografiích?
Fotografie toho prozradí spoustu, i to jak se cítíte. Je samozřejmé že všichni chceme vypadat přirozeně, důvěryhodně a sebejistě. Právě se sebevědomím souvisí držení těla. Jde o jednoduchý způsob jak dosáhnout lepšího vzhledu na každé fotce. Přejít na článek: klikněte na obrázek nebo nadpis článku.
Fotografie pro LinkedIn
Je trošku odlišné od focení pro web. U webu má člověk většinou přesnou představu. Pro sociální sítě je to naopak tak nějak cokoliv k čemu by se dal napsat příspěvek. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Faceless trend trochu jinak
Hádám, že už jste tenhle trend stihly zachytit. V podstatě má jít o to, že nepotřebujete k podnikání ukazovat svou tvář. Účetní firma, která mě oslovila skrz fotky pro jejich nový web se k trendu částečně připojila, aniž by to byl původní úmysl. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Letní setkání architektek
Když pořádáte vlastní akci, máte na starosti nejen propagaci před ní, ale taky vytvoření atmosféry aby si ji účastníci užily. Pokud si k tomu ještě dáte za cíl pořídit fotografie, které ji zdokumentují a budete je moc využít při budoucí propagaci, dost možná si ji nestihnete vůbec užít. Nela si to vyzkoušela v loni. Letos už spojila síly se mnou. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Tipy pro podnikatelská rozhodnutí - Inspirace od podnikatelek
Když něco přemíláte v hlavě stále dokola a už fakt nevíte co vlastně brát na zřetel, může pomoct pohled ostatních. Ptala jsem se obecně, kam by si pro svou odpověď šly. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Focení pro IT specialistku a básnířku
Jedna věc je původní představa, druhá realita focení a to co ve vás zanechá. A tak i když já se ráda chytím plánu, stává se, že na web nakonec jdou fotky, které vznikly mimochodem, v plánu vůbec nebyly,… Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Občas si vyzkouším něco odlišného
Tentokrát to bylo focení s více lidmi a majitelkou, vizionářkou značky Sabani, která mi scény před focením připravovala tak aby jí barevně ladily. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Fotky pro webařku
Otázku čím se odlišit od ostatních dostávám pravidelně. Nikdo nechce zapadnout, každý podnikající potřebujeme něco, co pobaví, podle čeho si ho zapamatují. Přesně tenhle důvod nás dovedl do kavárny Barber Shopu. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.