Výsledné fotografie z přednášky

Fotografie z přednášek jsou neocenitelným marketingovým nástrojem pro každého, kdo se věnuje veřejnému vystupování. Snímky z akce mají sílu přenést váš úspěch z přednáškového sálu do světa, který vás naživo neviděl.

Proč je profesionální fotograf na přednášce důležitý? Nebo mnohem líp: V čem vám takové fotky můžou prospět?

  • Fotografie z velkého sálu plného lidí mohou ukázat, jak úspěšně zvládáte mluvit před početným publikem. To je důkaz, který osloví nejen vaše současné publikum, ale především organizátory, hledající řečníky pro větší, lépe placené akce. Ukazujete, že máte schopnost uchvátit i velké publikum.

  • V detailech bude vidět vaše osobní energie, gestikulace i řeč těla, zkrátka vaše schopnost komunikace, což přenáší nejen obsah vaší přednášky, ale i váš styl a přístup.

Různé úhly pohledu, od průhledu mezi posluchači, přes boční pohledy zachycující kontakt s předními řadami, až po široký záběr celého sálu, vytváří příběh.

Nejde jen o dokumentaci akce, ale o vytvoření emotivního zážitku, který pomůže budovat vaši profesní značku.

Díky fotografiím můžete:

  • ukázat, co vás odlišuje od ostatních řečníků,

  • a přitáhnout pozornost nových organizátorů, kteří hledají někoho se zkušenostmi, sebevědomím a skvělým vystupováním.

Výsledek, jak to může vypadat, si prohlédněte na fotografiích přednášky Davida Vavrušky z SMT academy, který přednášel pro hokejový svaz.

Foto Přednášejícího jak přichází na akci do přednáškového sálu

Úsměv měl na tváři už při příchodu.

řečník stojí před sedícím publikem

I přes absenci pódia, si dokázal získat pozornost publika.

řečník a první řada posluchačů záběr ze strany

Nejen obsahem své přednášky, ale tím, že ji přizpůsobil večerním hodinám,

Řečník vyvolal odezvu v publiku přihlášením

ptal se a chtěl reakce.

Řečník David Vavruška gestikuluje v průběhu přenášky

Výrazně gestikuloval,

Řečník zarámován stoly posluchačů

takže i v zadní řadě byla jeho energie cítit.

přednášející zapisuje zmíněné na tabuli

Využíval tabuli k zaznamenání hlavních bodů.

gestikulace řečníka, před posluchači

Zvučným hlasem přednášel

Záběr na přednášejícího jako byste seděli v první řadě.

a celý projev doplňoval i řečí těla,

fotografie z poloviny sálu s posluchači, přednášejícím a částí vysílané prezentace

viditelnou z blízka i z dálky.

přednášející uvádí živé příklady a prochází je s během přednášky s publikem

V diskuzi s publikem dával najevo svou plnou pozornost.

bílá tabule dodává jasně ohraničené pozadí za přednášejícího a tím ho na obraze jasně vytáhla k pozornosti

Takže měl plnou pozornost posluchačů.

profesionalni fotografie zobrazující jak se řečník během přednášky chová k publiku

Očividně si přednášku skutečně užil.

profesionalní portrét přednášejícího v hotelové hale

Čas jsme našli i na pár klidných portrétů.

řečník si nese na přednášku materiály pro posluchače, detail na ruce, dveře a propagační materiál

i fotek propagačního materiálu.

Rádi byste měli ze své přednášky podobné fotky?
Stačí mi napsat a dohodnout se: fotografka@danaostrovska.cz

Chcete vidět víc mé práce? Nakoukněte na výsledné fotografie z kongresu “Nové začátky” Maje Bourkové nebo třeba menší akce setkání podnikatelek Markéty Mrkvové.

Previous
Previous

I firma může slavit

Next
Next

Fotografie z přednášek-nástroj pro propagaci i budování reputace