
Jak si vybrat nejlepší fotky z focení pro váš web a sociální sítě
Zvažujete, jak vybrat ty nejlepší fotky po focení? Nejste sami – rozhodování může být náročné, ale existují způsoby, jak si ho usnadnit. V článku najdete praktický návod, jak na to krok za krokem, a tipy, které vám pomohou vybrat snímky, které opravdu využijete. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku

Proč vám fotky na webu nefungují? 5 chyb, kterým se vyhnout
Fotografie na webu můžou vašemu podnikání pomoct ale i uškodit. Na co si dát pozor? 5 chyb, které dokážou oslabit dojem a odradit klienty jsem sepsala v článku. Mrkněte na ně, ať se je taky neuděláte. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.

Přirozené a uvolněné fotografie pro podnikání – základ leží ve vaší mysli.
To, co si myslíme, ovlivňuje naše činy a promítá se do našeho života – i toho budoucího. Proto má smysl se na chvíli zastavit a zamyslet se: Podporují mé myšlenky to, co chci dosáhnout, nebo mě spíš brzdí? Platí to obecně i pro fotografování, co s tím? Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.

Jak mohou vypadat fotografie pro firemní propagaci na sociálních sítích
Podívejte se, jak mohou vypadat autentické fotografie, které zachytí skutečný den ve firmě a pomohou vám s propagací na sociálních sítích. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.

Fotografie, které představí vaši firmu světu – projektová kancelář Steng
Aby o spolupráci s vámi vůbec začaly uvažovat, potřebují vám věřit. Proto je naprosto logické ukázat skutečné lidi, kteří stojí za vaším projektem. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.

Ukázka výsledných fotografií z firemní akcí plné přednášek ve větším prostoru
Když chcete nalákat účastníky i řečníky na své akce je skvělé když jim už předem můžete ukázat jakou atmosféru umíte vytvořit. Proto se vyplatí mít fotografie z předchozí akce. Tyhle vznikly v pražském hotelu. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.

Začátek podnikání 2.0
Nové webové stránky můžou značit posun v podnikání, a nebo úplnou změnu směru. Třeba proto, že to původní už jste přerostly. V článku přibližuji, jak spolupráce probíhala, i co vzniklo. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.

Jaké fotky pomůžou zvýšit návštěvnost webu?
Přirozenou návštěvnost webu (tedy bez placené reklamy), můžete zvýšit i pomocí obrázků. Dnes už to není jen otázka textů ale i umělé inteligence.
Čím výš jsou vaše fotky v Google obrázcích, tím lepší pozici má i váš web ve vyhledávači. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.

I firma může slavit
Oslavy firemních milníků nejsou jen příležitostí k setkání zaměstnanců, klientů a obchodních partnerů. Během události můžou vyniknout fotografie které lze použít jak ve firemním marketingu tak pro budování firemní identity. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.

Výsledné fotografie z přednášky
Fotografie z vašich přednášek jsou víc než jen záznam z akce. Jsou cenné pro vaši propagaci. Ukazují, jak zvládáte komunikovat s publikem. Ať už jde o grimasy, řeč těla nebo dynamiku celé akce. Mohou vám pomoct získat nové příležitosti (pro přednášení i pro vaše finance). Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.

Fotografie z přednášek-nástroj pro propagaci i budování reputace
Fotografie z přednášek nejsou jen vzpomínkou na akci. Skvěle se uplatní jako efektivním nástrojem v propagaci i budování reputace. Organizátorům pomáhají s marketingem budoucích událostí. Přednášejícím poskytují materiál, který jim umožňuje oslovit své publikum a etablovat se jako odborník ve svém oboru. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.

Focení pro propagaci cinderu drobného výrobce
Když mě oslovili, abych nafotila propagační fotografie cideru, měla jsem ze začátku pocit, že jde o produktovou fotografii. Detailnější diskuze ale ukázala že jde o víc – produkt v akci.
Jak se to povedlo? Přejděte na článek, kde je více fotografií. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.

Jak dosáhnout sebejistého vzhled na fotografiích?
Fotografie toho prozradí spoustu, i to jak se cítíte. Je samozřejmé že všichni chceme vypadat přirozeně, důvěryhodně a sebejistě. Právě se sebevědomím souvisí držení těla. Jde o jednoduchý způsob jak dosáhnout lepšího vzhledu na každé fotce. Přejít na článek: klikněte na obrázek nebo nadpis článku.

Fotografie pro LinkedIn
Je trošku odlišné od focení pro web. U webu má člověk většinou přesnou představu. Pro sociální sítě je to naopak tak nějak cokoliv k čemu by se dal napsat příspěvek. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.

Faceless trend trochu jinak
Hádám, že už jste tenhle trend stihly zachytit. V podstatě má jít o to, že nepotřebujete k podnikání ukazovat svou tvář. Účetní firma, která mě oslovila skrz fotky pro jejich nový web se k trendu částečně připojila, aniž by to byl původní úmysl. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.