Focení pro propagaci cinderu drobného výrobce

Lokálně, přírodně, prostě tak, jak by si to sám pro sebe představoval.
To je vize výrobce Filipa Nováka při výrobě cinderu. Postup vyladěný a tak nadešel čas začít navazovat spolupráce s podniky, které by jeho produkt nabízely.

V tu chvíli se mi ozval a já se začala ptát, co by si na fotografiích vlastně představoval. Nebo možná jinak, jak by mu měli posloužit.
Během diskuze vyšlo najevo, že jde také o propagaci cinderu lidem.

Nevím, jak to máte vy, ale já raději sázím na to, co znám. Abych si u baru objednala něco neznámého, musí mě to něčím zlákat. Nejspíš v tom nebudu sama a pravděpodobně i prodejci budou potřebovat hosty zaujmout, aby cinder vyzkoušeli.

Ukázat samotný produkt je fajn třeba v menu.
Ale buďme upřímní.
Proč do baru jdeme?
Většinou za zábavou.

Takže vedle cinderu potřebujeme ukázat i emoce, lidí co se dobře baví u baru, v kavárně, v restauraci…

trojice bavící se u stolku, popíjející cinder

U stolku jsme vytvořili scénu, která by mohla odpovídat klidné restauraci.

Malá sklenice cinderu připravena k servírování

Požádaly jsme obsluhu o servírování malého balení.

cinder ve sklenici a slané tyčinky na stole

Nafotili detail cinderu s lehkým občerstvením.

Detail cideru s talířem jídla v pozadí.

A pak jsme zopakovali podobnou scénu s větším jídlem.

parta přátel popíjí cider u baru v popředí zalahvovaný cider v policích

Přesunuli jsme se k baru, kde jsme se snažili navodit dojem společnosti. Vznikly nejen fotografie zaostřené na bavící se lidi, ale i ty na kterých jsou zaostřené láhve v popředí.

Láhev cideru nesena ke stolu.

Scénu se servírováním jsme zopakovali s láhvemi.

přátelé popíjí cider v kavárně

Jako další přišla na řadu kavárna.

Detail na menší sklenici cideru v pozadí probíhá rande.

Vytvořili jsme si tam dojem schůzky.

lidé bavící se u jídla a cideru

Že se společnost uměla pobavit, je nejspíš z fotek zřejmé.

Zlákaly by vás fotky cider vyzkoušet?

Nebo jste se přišli podívat, jak moje práce vypadá?
V tom případě směle pokračujte a nakoukněte třeba na výsledné fotky finanční poradkyně pro síť LinkedIn, nebo pikniku architektek.

Previous
Previous

Fotografie z přednášek-nástroj pro propagaci i budování reputace

Next
Next

Jak dosáhnout sebejistého vzhled na fotografiích?