Jak mohou vypadat fotografie pro firemní propagaci na sociálních sítích
Sociální sítě jsou obrovským prostorem pro propagaci, který může i malým firmám otevřít dveře k novým zákazníkům.
Ačkoliv spousta firem přemýšlí o tom, že by na sociálních sítích začala, někdy je obtížné najít si na to čas nebo vědět s čím začít.
Aby propagace nebyla velká zátěž, je dobré mít někoho, kdo dokáže vytvořit kvalitní vizuální obsah.
Kamenická firma Dvořák z Telče mě oslovila, když hledala řešení pro svoje fotografie na sociální sítě. Příprava obsahu pro sítě může být časově náročná – vyrazit si osobně nafotit něco k tomu, co chcete sdílet, je přece jen časově náročnější než mít připravené kvalitní fotky a jen si vybrat.
Na začátku jsme si sedli a rychle zjistili, že vlastně ještě neví, co přesně potřebují.
To je docela častý případ – dokud se nezačne, těžko lze odhadnout, co bude fungovat. Dohodli jsme se jít cestou autentických fotek: jednoduše zachytíme skutečné situace ve firmě – tak, jak se běžně dějí.
Jednou z hlavních otázek, kterou si menší firmy pokládají, je: Jak mohou vypadat firemní fotografie pro sociální sítě? Nebo: Kde sehnat profesionální fotografie pro propagaci na Facebooku či Instagramu?
Právě proto chci ukázat, že fotografie k tvorbě obsahu můžou být jednoduché, realistické a přesto efektivní.
Krátká ukázka vzniklých fotografií je k vidění níže.
Tyto snímky nejen odráží skutečnou atmosféru ve firmě, ale také poskytují hodnotný vizuální materiál, který firma může kdykoliv využít pro svou propagaci. Ať už jde o příspěvek na Facebooku, post na Instagram nebo obsah pro firemní blog. Kvalitní fotografie vám ušetří mnoho starostí.
Při focení jsem prošla výrobní haly
Zachycovala jsem jak celé prostředí tak díky dlouhým objektivům i zajímavé detaily.
Tak i lidi přímo při práci v dílnách.
Hledala neobvyklé detaily, které se dají použít na předěly v katalogu.
Zachytila jsem i vozový park
Venkovní sklad materiálu
I detaily opracování kamene
Občas něco né uplně obvyklého, aby bylo možné vyzkoušet co bude mít větší efekt při konečném použití.
I praktické využití v realitě
Které bude lákat k nákupu.
Nebo inspirovat svým využitím
Ostatně kamenictví nejsou jen náhrobky, ale spousta dalšího, např. hotelová terasa.
Pokud hledáte profesionální fotografie pro vaši firmu, abyste mohli zrychlit nebo vylepšit svou propagaci na sociálních sítích, věřte, že autentičnost a jednoduchost jsou klíčové.
Stačí zachytit vaše každodenní činnosti tak, jak probíhají.
Pokud si nejste jistí, kde začít, ráda vám pomůžu.
Zajímá vás, jak probíhalo jiné focení?
Nakoukněte na focení pro web projektové kanceláře, nebo přednášek.