Fotky z brněnského setkání podnikatelek Markéty Mrkvové
První co mi naskočí, když se řekne setkán podnikatelek v Brně je Markéta Mrkvová a jeji SISters in business. Nejspíš proto, že jsou pravidelné, vždy s nějakým programem, zkrátka očividně umí zajistit abych se každý měsíc podívala jestli mě téma zajímá. A tak na některá dorazím jako účastník a na jiných jako fotografka. Na březnovém jsem byla fotit. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Focení podnikatelky pro sociální sítě.
V čem se liší focení pro sociální sítě od focení pro web? Snad jen v přístupu. Pro sociální sítě potřebujete spíš množství a spíš přirozený vzhled. Při focení pro webové stránky se naopak snažím záběr vyšperkovat už při focení. To protože že i návštěvníci u fotky stráví delší dobu než u té na sítích.
Mini focení malířky pro web
„Já jsem na začátku podnikání, ale i tak jsem se rozhodla si dopřát profi focení.“ To úplně pohladí po srdci, když už v tuto chvíli máte tak jasno. Fotky jsou totiž vašimi zástupci a přestože můžete klidně začít s jakýmikoli, takové na kterých se sami sobě budete líbit vám to vykročení usnadní. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Fotky pro koučku
S Hankou jsme se u focení potkaly už podruhé. Tentokrát jsme hodily obavy na obou stranách za hlavu a využily veřejné prostory v ulicích a parcích Brna. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Focení na networkingu
je pro mě úplně odlišné od reportáže. Není mým úkolem být neviditelná, právě naopak do dění můžu vstupovat a co víc díky faktu, že na podnikatelská setkání chodí většinou lidé, kteří pro své podnikání fotografie potřebují, staví se k focení otevřeněji. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Fotografie ze salonu kosmetičky
Když veškeré činnosti probíhají v jedné menší místnosti, je potřeba využít všech triků, aby fotografie působily zajímavě. Jak se mi to povedlo v salonu kosmetičky Ivy Muchové z Brna se můžete podívat. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Proč jsou fotky důležité?
Dokáží přenést na druhé emoci a to v řádu setin sekundy, protože naše mysl je zavnímá mnohem rychleji než čtený text. K tomu je ale potřeba vybrat si ty správné a dost často to znamená odhodit vlastní obavy a především ješitnost. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Focení v zahradě, na louce i u lesa
Návrat k přírodě místo a využívání toho co je v ní, namísto chození do lékárny zní jako moc hezký koncept. A právě ten se stal základem při tomto focení. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Kombinované brandové focení v interiéru a exteriéru
Mám moc ráda. Je to takový mix toho nej co se dá v jednom dni.
Ještě lepší je postupné focení, kdy se sejdeme na několikrát na víc různých místech v různém období. Ale to vám ukážu jindy, tentokrát to, co se zvládne během jednoho setkání. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Fotografie pro mentorku živého vysílání
Potřebujete k něčemu profesionální brandové fotky, když jste na sítích jako doma, a vaší doménou jsou živá vysílání, v kterých si ze sebe umíte pěkně vystřelit? Očividně se i v takovém případě hodí. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Brandové focení malířky
Když je výsledkem vaší práce fyzický produkt, snadno získáte pocit, že to nejdůležitější je produkt sám.
Faktem je, že nejdůležitější je to co produkt přinese.
Nejpíš je vám jasné, že ten přínos potřebujete vyjasnit a taky to, že lidé přijímají informace nejlíp zase od lidí. Proto má brandová fotka význam i pro profesi jako je třeba malířka. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Brandové focení se psy
Brandové focení se obvykle točí kolem vás a vašeho podnikání. Ale jsou i vyjímky. Tohle brandové focení se totiž točilo kolem psů. Protože Petra má své podnikání postaveno na krásné myšlence propojení s vaším psím přítelem tak, aby vám společně bylo dobře. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku
Brandové fotografie koučky
Práce kouče není okem viditelná a tak jsme si při focení vypomohly vizí koučování přetavenou do klíče a otevírání a také využitím gest. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku
Reportážní fotografie z křestu harf
Reportážní fotografie z koncertů jsou vždycky výzva:
- Nerušit a přitom být v centru dění.
- Stihnout chytit všechno zajímavé
- Najít neobvyklé pohledy, které po koncertu překvapí návštěvníky i učinkující.
Jak se povedlo tohle splnit na křestu harf pořádaných jejich výrobcem Tomášem Jaroškem můžete kouknout v článku. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku
Fotografie k propagaci firmy, zachycené reportážním stylem, během výstavy
Reportážní focení pro firmu je vždycky adrenalin a skutečná výzva - co se bude kde dít, jaké budou reakce lidí. A taky stres – vyjde aspoň něco, co bude klient moct v návazné práci a propagaci skutečně použít? Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.