Fotografie k propagaci firmy, zachycené reportážním stylem, během výstavy
Autentické fotografie a reportážní styl jdou dohromady skvěle. Mnohem obtížnější je u nich zaručit výsledek.
Reportážní styl znamená fotit tam, kde zrovna jste to, co se zrovna děje. Často se něco pokazí. Někdo vkráčí do záběru. Na zajímavé fotce někdo v pozadí zívá. Než stihnete přeběhnout do nejlepšího místa, odehrávaný děj se změní,…. Zkrátka vždycky je to pro mě adrenalin, zvlášť pokud nejde jen o záznam ze samotné akce, ale cílem je využít fotky pro další propagaci firmy.
Na každý pád tohle focení v Olomouci se vydařilo.
Počasí vyšlo skvěle, přišla spousta dobře naladěných lidí, a i přestože samotný stánek byl podle původních plánů mnohem „bohatější“ vznikla spousta zajímavých záběrů.
O co šlo?
Představit veřejnosti ke všude je možné využít kopřivu. Že i tahle zdánlivě obyčejná rostlina, která často roste bez lidského přičinění, nám toho může nabídnout spoustu.
Informace o projektu v angličtině najdete na: nettlenetcoin.com
Zkrátka zajímavé fotky můžou vzniknout i na těch nejméně očekávaných místech.
Mát zájem o nafocení vaši přednášku, akce nebo reakce zákazníků na produkty? Stačí mi napsat a dohodnout se: fotografka@danaostrovska.cz
Zajímá vás, výsledek z jiného reportážní focení? Nakoukněte na výsledné fotky třeba z přednášky v Praze, nebo ze setkání podnikatelek v Brně.
Raději byste nad výsledkem měli víc pod kontroly?
Nakoukněte na fotky ze zakázek brendového focení: on-line lektorek – angličtiny, tvůrčího psaní nebo třeba tkadleny.