Brandové focení malířky
To vás tahle osloví výrobce malířských potřeb, že by s vámi rád udělal rozhovor, jestli byste si na to našla čas, a v průběhu diskuze zmíní, že by k tomu rozhovoru rád připojil nějakou vaši fotku.
Začnete tedy prohledávat, co můžete poskytnout, a jediné co zjistíte je, že všude ukazujete svoji práci, ale svoji tvář ne.
Tak nějak příběh začal, než mě Monika kontaktovala. S tím, že potřebuje jen pár fotek, a když už je budeme dělat, že bychom mohli zvládnout i pár pro její web.
Má na něm krom malování technické překlady.
Tam jsem se zasekla já:
”Technické překlady a co to je a co k tomu budeme fotit? Já si pod tím neumím nic představit. “
Původně jsme byly dohodnuté začít fotit v kavárně s počítačem pro web a překlady a pak se přesunout k malování. Nakonec to dopadlo naopak a jsem tomu moc ráda, protože jako největší výzva se ukázalo sebrat všechno vědomí, důvody a před objektiv se postavit.
Pravdou je, že než celé focení skončilo, začala si to Monika užívat a před objektivem i „blbnout“.
Ona sama pár týdnů po focení prohlásila – i po tom jednom focení u sebe vnímám změny.
A jak vypadá výsledek?
Rádi byste měli podobné fotky? Stačí mi napsat a dohodnout se : fotografka@danaostrovska.cz
Zajímá vás, jak probíhalo jiné focení? Nakoukněte na focení trenérky psů, koučky nebo on-line lektorky.