Změna profilovky - ze strašáka výhoda
Spousta lidí se na sítích orientuje podle profilovky, když už vás zná. Je to pro ně rychlejší. A tak když ji změníte, nějakou dobu vás přestanou rozpoznávat (než si na tu novou zvyknou). Mohlo by se zdát, že je lepší zůstat u staré, ale měníme se my i náš vkus a tak když už je změna potřeba je dobré ji využít naplno.
Co můžete udělat, abyste je s novou profilovkou seznámili a zároveň zviditelnili sebe i své podnikání?
Vyzvěte sledující, ať vám pomohou vybrat z favoritů.
Ukažte, kde, v jaké prostředí nové fotky vznikly. A připište k tomu třeba příběh. Nemusí to být o focení ale i třeba o tom místě, čím je pro vás významné, proč jste zvolili právě tohle místo.
Můžete psát o tom, jaké bylo focení, co jste zažili / vnímali. Jak jste se cítili.
Ukažte fotky ze zákulisí. Jen je potřeba si vzpomenout a včas je pořídit.
Ptejte se, co z které fotky vnímají, získejte tak vhled do jejich pocitů, i to vám může pomoct vybrat tu, na které budete na své klienty působit právě tak jak chcete.
Finální fotku vložíte stejně vy, ale kromě rozvíření stojaté vody a debaty se můžete dostat k jejich názorům a podívat se na svět jejich očima. A to za to stojí.
Kdo ví, třeba i na jejich rady dáte a vyberete takovou, na kterou byste neměli odvahu.
Potřebujete profilovou fotku? Objednejte se na focení.
P.S. : Jak by profilovka měla vypadat? Mrkněte na dřívější článek zde.