Umožnit fotografovi přístup do všech zákoutí svého podnikání?

Roky pracujete na své vizi ve skupině nebo uzavřené členské sekci s placeným přístupem. Skrývá se v ní spousta cenných informací. 

Abyste se posunula o další příčku výš, chcete vylepšit také svou vizitku - vlastní internetové stránky a pozvednout je novými aktuálními fotografiemi. Představit se novým potenciálním klientům. Navázat osobnější, bližší vztah s těmi stávajícími. 

Fotografce jste dodala všechny požadované informace a očekáváte výsledky, které Vám pomohou přiblížit se vlastním klientům. 

Tohle je určitě správná cesta. 

Ale….co když jste si za dobu podnikání vybudovali svůj úhel pohledu. Podnikáním se už nějakou chvíli zabýváte. S mnoha klienty máte osobní vztah. Vaše podnikání jako by bylo vaše nejmladší dítě vyžadující stálou pozornost. Tato skutečnost může a obvykle ovlivňuje Vaše vnímání již vytvořeného prostoru. 

Pokud oslovenému fotografovi umožníte před realizací focení i třeba časově omezený přístup do uzavřených částí a skupin, bude schopen se podrobněji seznámit s Vašimi klienty, atmosférou, kterou udržujete, stylem, který jste zavedla, náladou, kterou se snažíte vytvořit. Umožní mu to vidět kdo jste Vy, kdo jsou Vaši klienti, co od Vás klienti čekají, jaké máte propojení. Tyto drobné střípky pomohou určit vlastní fotografie a vytvořit na fotografiích ten správný dojem, který provází Vaši značku. 

Neméně cenným důvodem je i skutečnost, že opravdu zapálený fotograf Vás upozorní na různé chybičky (od příliš krátké kolonky pro vložení emailu, která znemožňuje ověření správného zapsání adresy, až třeba po nefunkční prolink nebo nevyužitou příležitost propagace). V zájmu fotografa je, aby Váš business šlapal na 100 %. Dřív nebo později totiž přijde čas na další aktualizaci Vašich stránek i fotografií. A opakovaná spolupráce, kde jsou si obě strany jisté výsledkem a důvěra je už ukotvena, je obvykle mnohem příjemnější než krok do neznáma. 

Previous
Previous

Jen pár fotek podobných jako vejce vejci?