Jak z akce získat autentické fotky?
Když se zamyslíte nad tím, co lidi na akci přitáhne (a většinou akce fotím především za účelem propagace té příští akce), pak odpověď často bude atmosféra která tam vládne. A tu je mnohem obtížnější zachytit, když se ji snažíte před fotoaparátem zahrát. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Focení pro společný projekt
Většinou fotím jednotlivce, freelancerky. Tentokrát se ale dvě propojily a vytvořily společný projekt určený teenagerům. Když jsem poslouchala vizi co by chtěly nafotit, začalo by být jasné že se u toho hodně nasmějeme. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
První mini focení pro virtuální asistentku
Když chcete začít a přemýšlíte o tom, že by bylo fajn mít pár fotek existují v podstatě dvě možnosti. Víc než profilovka nebo minifocení. Liší se především ve výsledku a tak je možné změnit názor třeba až po focení, když si vybíráte tu nej fotku. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Fotky z brněnského setkání podnikatelek Markéty Mrkvové
První co mi naskočí, když se řekne setkán podnikatelek v Brně je Markéta Mrkvová a jeji SISters in business. Nejspíš proto, že jsou pravidelné, vždy s nějakým programem, zkrátka očividně umí zajistit abych se každý měsíc podívala jestli mě téma zajímá. A tak na některá dorazím jako účastník a na jiných jako fotografka. Na březnovém jsem byla fotit. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Focení podnikatelky pro sociální sítě.
V čem se liší focení pro sociální sítě od focení pro web? Snad jen v přístupu. Pro sociální sítě potřebujete spíš množství a spíš přirozený vzhled. Při focení pro webové stránky se naopak snažím záběr vyšperkovat už při focení. To protože že i návštěvníci u fotky stráví delší dobu než u té na sítích.
Z internetového stínu viditelnou podnikatelkou: Jak pro mě sociální sítě přestaly být strašák
Dlouho jsem se bála ukázat se na sociálních sítích. Ale pak jsem zjistila že i na nich jsou moji klienti a tak jsem se rozhodla, že se s tím popasuji a začala jsem budovat svůj profil. V článku se s vámi podělím o svůj příběh a tipy. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
5 klíčových informací pro perfektní brandové fotografie
aneb co o vás fotografka, respektive i vy sami o sobě, potřebuje vědět, aby vznikly brandové fotky, co si dobře sednou do vašeho podnikání. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Jak překonat obavy z brandového focení?
Brandové focení je i cesta, která nás učí překonávat obavy a posilovat důvěru v sebe. Když se zaměříme na každý krok jednotlivě, osvobodíme se od přemýšlení o názorech druhých a každý krok nás přiblíží k vlastní autentičnosti. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku
Mini focení malířky pro web
„Já jsem na začátku podnikání, ale i tak jsem se rozhodla si dopřát profi focení.“ To úplně pohladí po srdci, když už v tuto chvíli máte tak jasno. Fotky jsou totiž vašimi zástupci a přestože můžete klidně začít s jakýmikoli, takové na kterých se sami sobě budete líbit vám to vykročení usnadní. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Jak na ideální brandové fotky.
Aby dobře sedly do vašeho podnikání, aby se s nimi vaši klienti cítili dobře, a zároveň abyste se s nimi cítila dobře i vy? A co víc, aby sedly dobře do webu a splnili co od nich žádáte. Jak se k takovým fotkám dostat? Nejspíš je vám jasné že potřebujete trošku víc než jen aby byly hezké. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Fotky pro koučku
S Hankou jsme se u focení potkaly už podruhé. Tentokrát jsme hodily obavy na obou stranách za hlavu a využily veřejné prostory v ulicích a parcích Brna. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Na velikosti záleží
samozřejmě že je tam spojitost s vaším zobrazením a fotkami. Když totiž návštěvník přijde na web, nebo na vaše sítě, chcete, aby se, podobně jako ve vaší fyzické přítomnosti nějak cítil. A u fotek parfém nebude zrovna to, co by zafungovalo. Přinejmenším v současné chvíli. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Focení na networkingu
je pro mě úplně odlišné od reportáže. Není mým úkolem být neviditelná, právě naopak do dění můžu vstupovat a co víc díky faktu, že na podnikatelská setkání chodí většinou lidé, kteří pro své podnikání fotografie potřebují, staví se k focení otevřeněji. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Profesionální líčení před focením ano nebo ne
Líčení má za úkol zvýraznit co je na vás krásné. Dodat kontury tváři a sjednotit tón pleti. Tohle všechno jde ostatně udělat i v následných úpravách, většinou jde o větší retuš. Proč tedy uvažovat o využití služeb vizážistky, a kdy to pro brandového focení má smysl? Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Fotografie ze salonu kosmetičky
Když veškeré činnosti probíhají v jedné menší místnosti, je potřeba využít všech triků, aby fotografie působily zajímavě. Jak se mi to povedlo v salonu kosmetičky Ivy Muchové z Brna se můžete podívat. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.